Az IKT a könyvtárhasználóvá nevelés szolgálatában

Kedves Kollégák!

A Katalist-ről továbbítom a szakmánkat is érintő kerekasztal-beszélgetés meghívóját:

A Pedagógia-Online következő kerekasztal-beszélgetésének a témája az IKT a könyvtárhasználóvá nevelés szolgálatában lesz.

Idő: Március 21, 2011 ettől: 6pm eddig: 7:30pm

Helye: ELTE PPK Kazy 405.

Szervezte: Lévai Dóra

Rendezvény leírása: A Pedagógia-Online 2011. március 21-én megrendezésre kerülő kerekasztal-beszélgetésén a könyvtárhasználóvá nevelés kérdéseit járjuk körbe. Az előadók az alábbi felvetésekre keresik majd a válaszokat az interneten bekapcsolódók szélesebb körével együtt:
Kell-e könyvtárhasználóvá nevelni?
Kinek kell könyvtárhasználóvá nevelni?
Kit tekintünk könyvtárhasználónak? Az online könyvtárhasználókat?
Mennyiben kell a könyvtárhasználókhoz igazodni? Találkoznak-e az olvasói igények és könyvtári szolgáltatások?

Az előadók a kérdéseiket elsősorban az iskolai és a felsőoktatási könyvtárak szempontjából közelítik, illetve a válaszok keresése közben igyekeznek nemcsak könyvtárosoknak hasznosítható gyakorlati ötleteket, megoldásokat bemutatni.

A kerekasztal-beszélgetés résztvevői:
Dömsödy Andrea, a beszélgetés vezetője, iskolai könyvtári szakreferens Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet – OPKM
Habók Lilla, doktorandusz, művészettörténet tanár, ELTE
Kámán Veronika, iskolai könyvtáros – Árpád Gimnázium, valamint elsőéves informatikus könyvtáros MA hallgató

Forrás: http://pedagogia-online.ning.com/events/ikt-a-koenyvtarhasznalova

Üdv.:

Vincze Andrea

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt szereti: